често задавани въпроси

Общи въпроси

Какво е професионално обслужван / управляван имот?
Професионално обслужваният имот е това, което представлява FlatAway. Това е като Airbnb, но много по-добре, защото екип от професионалисти в гостоприемството се грижи да имате безупречно изживяване. Получавате първокласни имоти и денонощна поддръжка от истински хора, които вдигат телефона и ще дойдат в апартамента, за да помогнат, ако е необходимо. Освен това получавате дигитално ръководство за имота и околността с препоръки за места за посещение и дейности за преживяване. 

Предлагате ли допълнителни услуги?
Да, можем да помогнем за:
- Трансфери от летището
- Почистване при поискване
- Бебешки креватчета
- Изненадващи пакети за добре дошли
Винаги се опитваме да предоставим възможно най-доброто изживяване, така че попитайте ни дали имате нужда от нещо друго. Вижте пълния ни списък тук - https://flataway.bg/bg/extra-services/

Как се обработват данните ми?
Вашите лични данни ще бъдат надлежно обработени от управляващата компания Flat Manager Ltd, UIC 202684022, лицензиран администратор на лични данни. Данните се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни и Общия регламент за защита на личните данни (ЕС) 2016/679. Моля, обърнете внимание, че съгласно чл. 116 от българския Закон за туризма, ние сме длъжни да предоставим вашите лични данни и данните на всички останали, живеещи в имота с вас на българските власти. При резервация ще ви бъде предоставен достъп до защитен онлайн формуляр за регистрация, който трябва да попълните. Ако не попълните формуляра или въведете неверни данни, това ще доведе до анулиране на вашата резервация и няма да ви бъде възстановено сумата.

Как се почиства апартамента ми?
Нашите професионални почистващи препарати подготвят всеки имот по много строга процедура за почистване. Пълните стандарти за почистване на FlatAway можете да видите тук - https://flataway.bg/bg/sanitary-standards/

Включени ли са комунални услуги?
Да, за всички краткосрочни наеми. Ако се нуждаете от дългосрочен престой, можем да ги включим в цената или да ги платим отделно.

Къде мога да направя тест на Covid преди заминаването ми?
Ето лаборатория, в която можете да направите тест и да получите сертификат на английски: https://cibalab.com/wp/coronavirus-pcr/
Моля, проверете внимателно работното време и адресите, на които правят тестовете.

Включен ли е паркинг в апартамента?
Повечето от нашите имоти са в топ централни локации. Това е чудесно, но недостатъкът е, че местата за паркиране са оскъдни. Моля, проверете списъка с удобства на имота преди резервация - ние винаги посочваме дали има специално място за паркиране. Ако няма такъв, цифровото ръководство, което ще получите при потвърждение на резервацията, ще съдържа информация относно възможностите за паркиране наблизо. 

Свързани с резервацията

Мога ли да удължа резервацията си?
Това зависи! Най-доброто нещо е да ни изпратите линия, ако имотът е на разположение, ние с удоволствие ще удължим вашата резервация. Ако е заета за удължения период, ще работим с вас, за да намерим чудесна алтернатива. 

Мога ли да отменя резервацията си и да получа възстановяване на сумата?
Да, ако го направите навреме. Ето кратко резюме на общата ни политика за анулиране:
- ако анулирате резервацията си тридесет (30) дни или повече преди първия ден от престоя си, ще получите пълно възстановяване на таксата за резервация, с изключение на транзакционните разходи, направени от Flat Away
- ако анулирате резервацията си между тридесет (30) дни и 2 седмици преди първия ден от престоя си, ще получите възстановяване на 50% от таксата за резервация;
- ако анулирате резервацията си четиринадесет (14) дни или по-малко преди първия ден от престоя си, няма да получите възстановяване на таксата за резервация;
- ако анулирате резервацията си през периода на престоя си (например, ако искате да се освободите преди уговорената дата за напускане), няма да получите възстановяване на таксата за резервация;

Преди пристигането ви

Кога е часът за проверка?
15:00.

Кога е часът за напускане?
12:00

Мога ли да се регистрирам по-рано от 15:00?
Това зависи :) Винаги можете да ни попитате и ако е възможно, ще бъде безплатно.

Мога ли да се откажа по-късно от 12:00?
Това зависи :) Винаги можете да ни попитате и ако е възможно, ще бъде безплатно.

Има ли задължителна регистрация?
Да. Съгласно чл. 116 от българския Закон за туризма, ние сме длъжни да предоставим вашите лични данни и данните на всички останали, живеещи в имота с вас на българските власти. При резервация ще ви бъде предоставен достъп до защитен онлайн формуляр за регистрация, който трябва да попълните. Ако не попълните формуляра или въведете неверни данни, това ще доведе до анулиране на вашата резервация и няма да ви бъде възстановено сумата.

Можем ли да пътуваме с бебе?
Да, вие и вашето слънце сте добре дошли във всички наши имоти. Можем да предоставим бебешко креватче срещу малка такса.

Можете ли да осигурите бебешко креватче?
Да, можем да осигурим бебешко креватче. Цената е 20 EUR за целия ви престой. Ние не предоставяме никакви чаршафи за бебешкото креватче поради санитарни ограничения. Моля, донесете своя.

Можете ли да осигурите бебешки стол?
Ние не предоставяме бебешки столове.

Мога ли да доведа домашен любимец?
Ние обичаме животните, но те не са разрешени в повечето от нашите имоти. Ако пътувате с домашен любимец, първо се свържете с нас и ние ще препоръчаме някои места. Друга възможност е да проверите нашия списък със свойства за домашни любимци тук.

По време на престоя ви

Как мога да получа паролата за Wi-Fi и името на мрежата?
Необходимата информация е предоставена в раздела „Най-отгоре“ на цифровия справочник, който ще получите при потвърждение на резервацията.

Телевизорът ми не работи. Какво да правя?
Винаги проверяваме телевизорите и се уверяваме, че работят.
Ако не можете да получите кабелна телевизия:
Уверете се, че телевизорът и приемникът са включени
Проверете източника и се уверете, че е правилният. 99% случаи трябва да е на HDMI 1.

Това обикновено го поправя! Ако случаят не е такъв, свържете се с нас.

Как да включа пералнята?
Имаме подробни инструкции във вашето ръководство. Отидете в раздела „Уреди“ и ще видите стъпките със снимки.

Как да включа телевизора?
Имаме подробни инструкции във вашето ръководство. Отидете в раздела „Уреди“ и ще видите стъпките със снимки.

Как да включа AC?
Имаме подробни инструкции във вашето ръководство. Отидете в раздела „Уреди“ и ще видите стъпките със снимки.

Мога ли да пуша вътре?
Не, пушенето е строго забранено във всички наши имоти. Можете да пушите навън или ако в имота има открита тераса.

Къде мога да изхвърля боклука по време на престоя си или при напускане?
Моля, използвайте големите метални / пластмасови контейнери, които ще намерите по улиците, за всякакви отпадъци.

Свързани с плащане

Можем ли да платим сигурно?
Да, обработваме резервации през Stripe. Те са лидерът в областта на онлайн плащанията и ни дават възможност да приемаме плащанията сигурно. Вашата информация не се споделя и е криптирана в съответствие с настоящите най-добри практики.

Мога ли да платя в брой?
Не, не приемаме плащания в брой.

Какви са приетите форми на плащане?
- Онлайн плащане с кредитна или дебитна карта чрез FlatAway, улеснено от Stripe.
- Онлайн плащане чрез виртуален POS терминал, улеснено от MyPOS.
- Банков превод (за резервации, по-дълги от 1 месец)

Копнеете ли за приключение?

Ние може да помогнем!
bg_BGBG